Оваа година, Денот на жената беше во знакот на моќта на жените, а голем број компании, најмногу од кога било досега, го обележаа празникот.
„Creative Equals“, организација чија цел е да ги поддржи талентираните жени и да ја промовира разновидноста во креативните индустрии, одлучи да ги замени познатите логоа на светските брендови со женски фигури со цел да ги потенцира проблемите со нерамноправното брендирање.
Во замената на логоата се вклучија компании како „Pringles“, „Monopoly“, „DreamWorks, „Schwarzkopf“ и „Bic“. Организацијата „Кретивна еднаквост“ се надева дека со оваа кампања ќе им даде поголема видливост на прашањата за родова нееднаквост, бидејќи според основачот и извршниот директор на организацијата, Али Ханан, 89,5 отсто од главните дизајнери се мажи и тоа влијае врз идентитетот на брендот.
Во интервју за „Dezeen“, Ханан изјави дека тие не напаѓаат ниту еден од овие брендови, туку сакаат да покажат различни примери за да ги натераат луѓето да го слават Меѓународниот ден на жената и да размислуваат за потребата од повеќе жени во креативните индустрии.
Извор: Окно