Компанијата Јаху вчера соопшти дека планира да отпушти повеќе од 20 отсто од вкупната работна сила како дел од големото преструктуирање на својот оддел за рекламна технологија, јавува Ројтерс.
Отпуштањата ќе зафатат речиси 50% од вработените во технологијата за рекламирање на Јаху до крајот на оваа година, вклучително и скоро 1.000 вработени оваа недела, соопшти компанијата.
Јаху, која е во сопственост на приватната компанија „Аполо глобал менаџмент“ (АПО.Н), додаде дека овој потег ќе ѝ овозможи на компанијата да го стесни својот фокус и да го инвестира во нејзиниот водечки рекламен бизнис наречен ДСП.
Ова доаѓа откако многу огласувачи ги намалија своите маркетинг буџети како одговор на рекордно високите стапки на инфлација и континуираната несигурност за рецесија.