Социјалните медиуми стануваат главен извор на вести за младите Европејци

Социјалните медиуми станаа број еден извор на вести за младите луѓе во Европската Унија, надминувајќи ја телевизијата и печатените и дигиталните медиуми, јавува Евроњуз.

Според најновото истражување за млади на Европскиот парламент, 42% од Европејците на возраст од 16 до 30 години главно се потпираат на платформи како ТикТок, Инстаграм и Јутуб за пристап до вести за политика и социјални прашања. Оваа промена го одразува менувањето на навиките во следењето вести, насочувајќи се кон брз, полесно достапен модел и ги става помладите генерации на зголемен ризик од дезинформации.

Колку е помлад испитаникот, толку е поголема веројатноста тој да зависи од социјалните мрежи.

Извештајот откри дека тинејџерите на возраст меѓу 16 и 18 години им веруваат на ТикТок и Инстаграм повеќе од која било друга платформа. Во меѓувреме, оние на возраст од 25 до 30 години значително помалку се потпираат на ТикТок (29% во споредба со 51% од 16-18-годишниците) и Инстаграм (41% во споредба со 52%). Наместо тоа, тие претпочитаат Фејсбук, кој е двојно попопуларен меѓу нив (36%) во споредба со најмладата група (17%).

Сепак, испитаниците на возраст од 25 до 30 години на крајот се сè уште посклони да ги добиваат своите вести од дигиталните медиуми (30%) и радиото (19%), во споредба со само 21% и 13% кај младите од 16-18 години.