ТикТок постигна пресвртници во технолошката индустрија. Компанијата вчера соопшти дека сега има повеќе од 1 милијарда активни корисници месечно низ целиот свет, што ја прави ретка апликација за социјални медиуми што не е во сопственост на Фејсбук или Гугл да има публика со таква големина, пренесува CNN.
Популарноста на апликацијата за кратки видеа порасна бидејќи луѓето поминуваа повеќе време на своите телефони за време на пандемијата. Исто така, беше корисна и поттикна раст на креативната индустрија, бидејќи повеќе луѓе бараа да заработат за живот од објавување содржина на социјални медиуми.
Растот на кинеската апликација доаѓа и покрај напорите на администрацијата на поранешниот претседател Доналд Трамп минатата година да го затвори ТикТок во САД. И додека напорите на Трамп на крајот престанаа, апликацијата е забранета во Индија и се соочува со контрола од европските регулатори за нејзините практики за заштита на податоците и безбедноста на децата.
ТикТок, исто така, ја задржа својата популарност и покрај тоа што ривалите лансираа производи што ја копираат, вклучувајќи ги „Reels“ на Инстаграм, „Shorts“ на Јутјуб и „Spotlight“ на Снепчет.
Месечните активни корисници на апликацијата во август беа зголемени за 25% во споредба со истиот месец минатата година.
Соопштението го зацврсти местото на ТикТок меѓу конкурентните редови на платформите како Фејсбук, Јутјуб и Инстаграм (во сопственост на Фејсбук), од кои вториот достигна 1 милијарда месечни корисници во јуни 2018 година. Спротивно на тоа, Снепчет, која постои речиси двојно подолго, на почетокот на оваа година соопшти дека достигнала 500 милиони месечни активни корисници. Кога Твитер последен пат ја пријави оваа статистика во 2019 година, имаше 330 милиони месечни активни корисници.
За време на пандемијата, ТикТок беше успешен во привлекување на повеќе „милениумци“ и креатори од висок профил од Инстаграм и други страници. ТикТок, исто така, лани лансираше фонд за креатори од 1 милијарда долари за да ги поттикне корисниците да создаваат содржина на платформата.