Твитер планира верзија на својот производ со претплата без реклами, бидејќи компанијата се обидува да ги зголеми приходите и да ја зголеми побарувачката за својата премиум понуда, јавува Гардијан.
Илон Маск се насочи кон зголемување на приходите од претплати како клучен дел од бизнис планот на платформата под негова сопственост. Главниот извршен директор на „Тесла“ твитна дека „Ќе има претплата со повисока цена која овозможува нула реклами“.
Твитер ја обнови својата премиум понуда по втор пат во декември, откако Маск дојде на чело на социјалната мрежа, нудејќи им на корисниците поволности, вклучително и верификуван статус на профилите за 8 долари месечно на корисниците преку веб-пребарувач или 11 долари месечно за корисниците преку Ајфон и телефони со Андроид.
Рекламирањето сочинуваше 90% од приходот на Твитер во 2021 година, но опадна откако Маск го купи бизнисот минатиот октомври, при што дневниот приход наводно паднал за 40% во споредба со минатата година.
Во саботата, Маск на Твитер додаде дека и покрај падот во рекламирањето, рекламите се премногу чести на платформата и „премногу големи“, додавајќи дека „презема чекори за нивно решавање во наредните недели“.
Маск има за цел да ја намали зависноста на Твитер од рекламите, бидејќи се очекува плаќање на камата за долгот од 13 милијарди долари што го натовари на компанијата како дел од преземањето. Според наводите, Твитер треба да изврши квартална исплата од 300 милиони долари овој месец.